Usein kysytyt kysymykset

Pitääkö minun rekisteröityä tilatakseni tuotteita?

Suosittelemme verkkokauppaan rekisteröitymistä, mutta tilauksia voi tehdä myös ilman kirjautumista.

 

Milloin myymälämme on avoinna?

Myymälämme aukioloajat löytyvät täältä.

 

Koska tilaukseni toimitetaan?

Tilaus toimitetaan normaalisti saman päivänä aikana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Poikkeuksellisista toimitusajoista ilmoitamme erikseen.

 

Minulle toimitettiin väärä tuote. Miten toimin?

Pahoittelut tilanteesta. Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme, yhteystietomme löytyvät täältä.

 

Haluan tehdä muutoksen tilaukseeni. Miten tämä onnistuu?

Ottakaa yhteyttä mahdollisimman nopeasti sähköpostilla tai puhelimitse, yhteystietomme löytyvät täältä. Muutoksen voi tehdä, ellei paketti ole ennättänyt postiin.

 

Haluan peruuttaa tilaukseni. Miten toimin?

Tilauksen voi peruuttaa kuluitta ennen kuin tilaus on lähetetty. Otathan tällöin pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Unohdin käyttää alekoodin. Voidaanko tilausta hyvittää jälkikäteen?

Valitettavasti ei.

 

Toimitatteko ulkomaille?

Kyllä toimitamme. Toimituskulut löydät täältä.

 

Voinko ostaa tuotemerkiltänne tuotteita, jotka eivät ole verkkokaupassa?

Kyllä voitte. Ottakaa yhteys asiakaspalveluumme, yhteystietomme löytyvät täältä.

Nimike lisätty ostoskoriin.
0 nimikettä - 0,00